Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Természettudományi Kar |
Tantárgy Adatlap |
Tantárgy kód | BMETE47D122 |
Tantárgy azonosító adatok | |||||||||
1. | A tárgy címe | A tudományos írásmű | |||||||
2. | A tárgy angol címe | Academic Writing |
3. | Heti óraszámok (ea + gy + lab) és a félévvégi követelmény típusa | 2 | + | 0 | + | 0 | f | Kredit | 3 |
4. | Ajánlott/kötelező előtanulmányi rend | ||||||||
vagy | Tantárgy kód 1 | Rövid cím 1 | Tantárgy kód 2 | Rövid cím 2 | Tantárgy kód 3 | Rövid cím 3 | |||
4.1 | |||||||||
4.2 | |||||||||
4.3 | |||||||||
5. | Kizáró tantárgyak | ||||||||
6. | A tantárgy felelős tanszéke | Kognitív Tudományi Tanszék | |||||||
7. | A tantárgy felelős oktatója | Dr. Londe Zsuzsa | beosztása | külső munkatárs |
Akkreditációs adatok | ||||
8. | Akkreditációra benyújtás időpontja | 2019.01.18. | Akkreditációs bizottság döntési időpontja | 2019.01.22. |
Tematika | |||||||||
9. | A tantárgy az alábbi témakörök ismeretére épít | ||||||||
Kognitív idegtudomány, Kísérleti pszichológia, Kognitív pszichológia |
|||||||||
10. | A tantárgy szerepe a képzés céljának megvalósításában (szak, kötelező, kötelezően választható, szabadon választható) | ||||||||
TTK Pszichológia Doktori Iskola tárgya |
|||||||||
11. | A tárgy részletes tematikája | ||||||||
The goal of this course is to provide students with hands-on experience creating publishable articles, and help them writing their dissertations. The course combines a lecture and workshop format: on the first day it follows a ppt lecture and on the second day of the week students bring their own writing to discuss and implement issues of the lecture. By Sunday students have to submit their writing for corrections. The course is in English: lectures and workshops are conducted in English (Hungarian can be used as needed), and students submit their writings in English. Specifically, the course attempts to provide |
|||||||||
12. | Követelmények, az osztályzat (aláírás) kialakításának módja | ||||||||
szorgalmi időszakban |
Students work on their own writing every week, and submit it by Sunday for corrections. | vizsga- időszakban |
They submit a final version of their writing and present their research the writing reflects. | ||||||
13. | Pótlási lehetőségek | ||||||||
A TVSZ-nek megfelelően. |
|||||||||
14. | Konzultációs lehetőségek | ||||||||
Az oktatóval egyeztetve |
|||||||||
15. | Jegyzet, tankönyv, felhasználható irodalom | ||||||||
Instructor brings handouts related to the ppt and to students' writing |
|||||||||
Swales and Feak (2012): Academic Writing for Graduate Students is the book used for the handouts (not required!) |
|||||||||
16. | A tantárgy elvégzéséhez átlagosan szükséges tanulmányi munka mennyisége órákban (a teljes szemeszterre számítva) | ||||||||
16.1 | Kontakt óra | 28 |
|||||||
16.2 | Félévközi felkészülés órákra | 48 |
|||||||
16.3 | Felkészülés zárthelyire | 0 |
|||||||
16.4 | Zárthelyik megírása | 0 |
|||||||
16.5 | Házi feladat elkészítése | 0 |
|||||||
16.6 | Kijelölt írásos tananyag elsajátítása (beszámoló) | 14 |
|||||||
16.7 | Egyéb elfoglaltság | 0 |
|||||||
16.8 | Vizsgafelkészülés | 0 |
|||||||
16.9 | Összesen | 90 |
|||||||
17. | Ellenőrző adat | Kredit * 30 | 90 |
A tárgy tematikáját kidolgozta | |||||||||
18. | Név | beosztás | Munkahely (tanszék, kutatóintézet, stb.) | ||||||
Dr. Londe Zsuzsa |
külső munkatárs |
Kognitív Tudományi Tanszék |
|||||||
A tanszékvezető | |||||||||
19. | Neve | aláírása | |||||||
Dr. Babarczy Anna |