A bridzs a kártyajátékok királya, logika, kódolás, matematika, játékelmélet, kooperáció és kompetíció összessége.
1.hét: A játék játékelméleti alapjai, ismerkedés az aduszín nélküli játékkal, ütésszerzés néhány módja aduszín nélküli játékban.
2.hét: A lapértékelés alapjai: a döntési táblázat, matematikai logikai alapok.
3.hét: Az adu fogalma és a színjáték, a bridzs pontozása, számítási módszerek.
4.hét: Online bridzs verseny tanpartikkal, közös elemzéssel, gyakorlati alkalmazások 1.
5.hét: Ütésszerzési lehetőségek: szöktetés, impassz, maximum keresés.
6.hét: Ellenjáték alapjai: indítókijátszás, jelzések, ellenjáték stratégiája, kompetitív játék.
7.hét: Színkezelés, eloszlások, valószínűségek, valószínűségszámítási alapok.
8.hét: A licitálás alapjai, szanzadu indulások és az ezekre adott válaszok I. információk kódolása.
9.hét: Szanzadu indulásokra adott válaszok II.: Stayman konvenció, Blackwood ászkérdés, információk mesterséges kódolása 1.
10.hét: Az egy major indulások és az azokra adott válaszok, kódnyelvi kommunikáció, kooperáció 1.
11.hét: Az egy minor indulások és az azokra adott válaszok, kódnyelvi kommunikáció, kooperáció 2.
12.hét: Online bridzsverseny tanpartikkal, közös elemzéssel, gyakorlati alkalmazások 2.
13.hét: Gyenge kettes és kizáró induló licitek, az abszolút forsz 2 treff indulás, információk mesterséges kódolása 2.
14.hét: Küzdelmi licitek, kompetitív stratégia matematikája.